Myynnin kasvattaminen on tärkeää useimmille yrityksille ja myyjille.
Uskollisista ja palaavista asiakkaista käydään kovempaa kilpailua kuin koskaan aiemmin.
Oletko miettinyt, mitä maksutapoja tarjoatte asiakkaillenne?
Nykyajan kuluttajat eivät etsi pelkästään hyvää tuotetta hyvään hintaan, vaan he odottavat saavansa myös positiivisen ostokokemuksen.
Pandemioita, hintakuplia ja finanssikriisejä. Monet asiat voivat vaikuttaa maailmantalouteen ja johtaa meidät laskusuhdanteeseen.
Turvallinen ja helppo ostaminen ovat nousseet tärkeään asemaan ja vauhdittaneet kaupan alan kehitystä viime vuosina yhdessä lisääntyneen kansainvälisen kilpailun kanssa.
Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken a ja o, sen me kaikki varmaankin jo tiedämme. Asiakastyytyväisyydellä on kuitenkin suurempi merkitys kuin aiemmin on luultu.
Mikä vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen ja saa asiakkaat ostamaan enemmän? Mieti asiakasta, jolla on ostotarve, mutta ei tarpeeksi rahaa tilillä juuri sillä hetkellä, kun tarve ilmenee.
Elämme erikoisia aikoja ja näyttää hyvin todennäköiseltä, että monet nyt kokemamme muutokset tulevat jatkumaan vielä sen jälkeen, kun covid-19-tautia aiheuttavaa virus on saatu hallintaan.
Tutkimusten mukaan verkko-ostaminen on kasvanut Suomessa voimakkaasti viime vuosina, ja verkko-ostamisella on monia etuja.
Verkkokauppiaana voi olla houkutteleva ajatus tarjota laaja tuotevalikoima ja erilaisia mahdollisuuksia suodattaa ja valikoida tuotteita. Mutta mietipä asiaa uudemman kerran!
Positiivisen ostokokemuksen antaminen on monella tapaa perustavanlaatuinen ja itsestään selvä tavoite, jolla toivotaan lisättävän palaavien asiakkaiden määrää.