Varo huijausyrityksiä!
Resurs ei koskaan ota sinuun yhteyttä sähköpostitse, soittamalla tai tekstiviestillä ja pyydä sinua luovuttamaan henkilötietojasi tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos saat tekstiviestin tai puhelinsoiton, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyys ja turvallisuusMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Mitä teen, jos olen maksanut väärällä viitenumerolla tai väärälle tilille?
Mitä teen, jos olen maksanut väärällä viitenumerolla tai väärälle tilille?
Jos jokin suorituksesi ei näy laskullasi, tarkista maksun tiedot. Suoritukset kirjautuvat viitenumeron perusteella.
Huomioithan, että kuluvan kuun aikana tehdyt suoritukset näkyvät vasta seuraavan kuun laskulla.
Mikäli olet maksanut laskusi vanhalle tilinumerollemme, maksusuoritus palautuu takaisin omalle pankkitilillesi muutaman päivän kuluessa maksun suorittamisesta. Teethän uuden suorituksen käyttämällä oikeita maksutietoja. (Laskut löytyvät myös online bankista sekä Resursin sovelluksesta.)
Mikäli huomaat maksutiedoissa virheen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14