Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Miten voin korottaa tilirahoitustani?
Miten voin korottaa tilirahoitustani?
Voit tehdä luoton korotushakemuksen siinä liikkeessä, johon osamaksutili on myönnetty. Voit myös seurata linkkiä liikkeen kotisivuilla tehdäksesi hakemuksen netissä. Mikäli teet korotushakemuksen netissä, valitse luottohakemuksen vasemmasta reunasta kohta "Jos sinulla on jo luotto jota haluat korottaa, paina tästä".
Mukaasi liikkeeseen tarvitset voimassa olevan kuvallisen henkilötodistuksen. Netissä tehtävään hakemukseen edellytämme tunnistautumista verkkopankkitunnuksilla.
Voidaksemme myöntää luotonkorotuksen tulee tilin olla hyvin hoidettu. Korotusta ei voida myöntää tileille, joiden alkuperäistä sopimusta ei ole vielä allekirjoitettu tai joiden allekirjoitettu sopimus ei ole vielä saapunut pankille.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14