Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Mitä tilille tapahtuu kun luotto on maksettu kokonaan?
Mitä tilille tapahtuu kun luotto on maksettu kokonaan?
Tilirahoituksemme ovat jatkuvia, joten voit tehdä uusia ostoja voimassa olevalle tilille luottorajan puitteissa joko tiliin kuuluvalla kortilla tai henkilöllisyystodistuksellasi.
Kirjautumalla sisään online bankiin tai Resursin sovellukseen, näet tilirahoituksesi tai Resurs Gold-korttisi luottorajan sekä käytetyn ja käytettävissä olevan luoton määrän.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14