Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Miksi sain kaksi laskua?
Miksi sain kaksi laskua?
Laskutus Tilirahoituksissamme ja Resurs Gold luottokortissamme 01.10.2023 jälkeen.
Lakimääräistä enimmäiskorkoa koskevien lakimuutosten vuoksi joudutaan jatkuvien tililuottojen korkoja tarkastelemaan erikseen ennen 1.10.2023 tehtyjen luotto-ostojen ja 1.10.2023 lähtien tehtyjen uusien luotto-ostojen osalta. Tämä tarkoittaa, että lainmuutoksen vuoksi voit saada kaksi laskua samasta rahoitustilistä tai luottokortistasi, riippuen milloin olet ostoja tehnyt. Eli ennen ja jälkeen 1.10. tehdyt ostot laskutetaan erikseen, koska niihin joudutaan soveltamaan erilaisia lakiin perustuvia korkomääräyksiä. Tämä on voimassa sen ylimenokauden ajan, kunnes vanhat ostot ovat tulleet maksetuiksi.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14