Haluan tietää lisää Resursin maksuratkaisuista
Verkkokaupan maksuratkaisut
Räätälöidyt ratkaisut
Räätälöimme ja optimoimme Checkout-palvelumme tarpeittesi mukaan.
Valitse haluamasi maksutaparatkaisu
Resurs Checkout-palvelussa on valittavanasi monia erilaisia maksutapoja ja osamaksumahdollisuuksia.
Helppo käyttöliittymä
Käyttöliittymän kautta saat käyttöösi kaikki haluamasi toiminnot.
Resurs Checkout
Jatkuvaa kehitystyötä
Päivitämme checkout-toimintoamme säännöllisesti. Näin varmistamme parhaan mahdollisen käyttökokemuksen.
Tarjoa asiakkaillesi useita maksuvaihtoehtoja
Voit tarjota verkkokaupan asiakkaillesi useita maksuvaihtoehtoja ja pystyt itse valitsemaan missä järjestyksessä ne esitetään asiakkaillesi. Räätälöimme ratkaisun toiveittesi mukaan.
Testaa Checkoutia
Demoshopissamme pääset testaamaan asiakaskokemusta kassalla. Tutustu maksuvaihtoehtoihin ja tee testitilaus. Näin tiedät, sopiiko palvelumme yrityksesi käyttöön.
DemoshopiinOsta nyt, maksa myöhemmin
Resursin avulla asiakkaasi saa enemmän aikaa maksaa ostoksensa. Teitpä kauppaa myymälässä tai verkossa, pääset tarjoamaan asiakkaallesi 30–60 päivän korotonta maksuaikaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaallasi on vähintään kuukausi maksuaikaa. On myös hyvä tietää, että asiakkaasi voi maksaa loppuvelkansa koska vain ilman lisäkuluja.
Valitsipa asiakkaasi minkä maksuvaihtoehdon tahansa, saat rahat yrityksesi tilille seuraavana pankkipäivänä.
Maksa kerralla tai osissa
Kun asiakkaasi saa laskun 30–60 päivän päästä ostoksesta, voi hän valita maksaako kaiken kerralla vai jakaako maksun osiin. Verkkokaupan maksuratkaisuista löytyy vaihtoehtona myös 12 kuukauden koroton maksuaika. On myös hyvä tietää, että asiakkaasi voi maksaa loppuvelkansa koska vain ilman lisäkuluja.
Merchant Portal – arvokas työkalu
Yhteistyökumppani ja koko hänen henkilökuntansa saavat käyttöönsä Merchant Portalin – sujuvan ja käyttäjäystävällisen käyttöliittymän, joka ei vaadi integraatiota. Merchant Portalilla hoidat kaiken maksuihin liittyvän ja saat lisäksi paljon tietoa myynneistä. Merchant Portalin avulla voit lisätä henkilöstön sitoutuneisuutta ja varmistaa, että asiakkaasi saavat parasta mahdollista palvelua. Kaupankäynti helpottuu, kun ostotapahtumasta tulee sujuvampi ja luoton hakeminen yksinkertaistuu.
Verkkokauppa ja myymälä?
Riippumatta siitä onko sinulla verkkokauppa, myymälä tai molemmat, haluamme tarjota samoja maksuvaihtoehtoja kaikkiin kanaviin. Asiakkaat olettavat ostotapahtuman olevan nopea, sujuva ja helppo. He haluavat siirtyä saumattomasti usean ostoskanavan välillä ja saada saman ostokokemuksen, kanavasta riippumatta. Resurs haluaa – yhdessä kanssasi – tarjota asiakkaillesi saumattoman ostokokemuksen, jota he odottavat.
Miksi valita Resursin verkkokaupan maksuratkaisut?
- Mitä maksutapoja Resurs Checkoutista löytyy?
Verkkokauppaan tarjoamamme maksutavat ovat: verkkomaksut, korttimaksut, osamaksu, lasku ja tili.
- Voiko Resursin maksutavat ottaa käyttöön olemassa olevaan kassaan?
Kyllä. Voit lisätä laskun ja osamaksun olemassa olevien maksutapojen rinnalle.
- Milloin rahat maksetaan yrityksen tilille?
Maksamme rahat seuraavana pankkipäivänä siitä, kun veloitus on tehty.
- Milloin asiakas saa laskunsa?
Lasku lähetetään sähköpostitse ostotapahtuman jälkeen. Asiakkaalla on jopa 60 päivää maksuaikaa.
- Onko Resurs Checkoutin käyttö turvallista?
Resurs Checkout noudattaa kaikkia turvallista ostosten tekoa koskevia linjauksia ja se on optimoitu verkkopankkitunnuksille. Varmistamme, että ratkaisusi on aina päivitetty viimeisempien turvallisuusstandardien mukaisesti ja että se antaa samalla hyvän ostokokemuksen.
- Millä korteilla asiakkaani voivat maksaa?
Resurs Checkout tukee kaikkia suuria korttitoimittajia, joihin kuuluvat muun muassa Mastercard, Visa, American Express ja Diners.