Lisätietoa Resursin maksuratkaisuista
Myymälän maksuratkaisut
Pieni tai suuri
Räätälöimme juuri sinun yrityksellesi sopivan ratkaisun.
Valitse haluamasi maksutaparatkaisu
Tarjoa samat houkuttelevat maksu- ja osamaksuvaihtoehdot.
Helppo käyttöliittymä
Käyttöliittymän kautta saat käyttöösi kaikki haluamasi toiminnot.
Myymälän digitaaliset maksuratkaisut
Haluamme mahdollistaa joustavat ja nopeat maksutapahtumat myymälässäsi. Se onnistuu integroimalla Resursin maksutapa kassaasi. Näin asiakkaasi saavat samat maksuvaihtoehdot kuin verkko-ostoksissakin.
Lisää liikevaihtoa helpolla tavalla
Jos ei-integroitu vaihtoehto on sopivampi myymälääsi, tarjoamme käyttöösi Merchant Portalin. Voit käyttää portaalia päivittäisiin myymälämyynteihin tai osana monikanavaratkaisuamme.
Pääte, tabletti tai mobiili
Sopimuksien allekirjoittaminen on mahdollista myös sähköisesti ilman tulostettavia paperisopimuksia, mikä nopeuttaa asioimista entisestään.
Osta nyt, maksa myöhemmin
Resursin avulla asiakkaasi saa enemmän aikaa maksaa ostoksensa. Teitpä kauppaa myymälässä tai verkossa, pääset tarjoamaan asiakkaallesi 30 – 60 päivän korotonta maksuaikaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaallasi on vähintään kuukausi maksuaikaa. On myös hyvä tietää, että asiakkaasi voi maksaa loppuvelkansa koska tahansa ilman lisäkuluja.
Valitsipa asiakkaasi minkä maksuvaihtoehdon tahansa, saat rahat tilillesi seuraavana pankkipäivänä.
Maksa kerralla tai osissa
Kun asiakkaasi saa laskun 30 – 60 päivän päästä ostoksesta, voi hän valita maksaako kaiken kerralla vai jakaako maksun osiin. On myös hyvä tietää, että asiakkaasi voi maksaa loppuvelkansa milloin tahansa ilman lisäkuluja.
Merchant Portal – arvokas työkalu
Yhteistyökumppani ja koko hänen henkilökuntansa saavat käyttöönsä Merchant Portalin – sujuvan ja käyttäjäystävällisen käyttöliittymän, joka ei vaadi integraatiota. Merchant Portalissa hoidat kaiken maksuihin liittyvän ja saat lisäksi paljon tietoa myynneistä. Merchant Portalin avulla voit lisätä henkilöstön sitoutuneisuutta ja varmistaa, että asiakkaasi saavat parasta mahdollista palvelua. Kaupankäynti helpottuu, kun ostotapahtumasta tulee sujuvampi ja luoton hakeminen yksinkertaistuu.
Myymälä ja verkkokauppa?
Sinun ei tarvitse miettiä sitä, kuinka voit tarjota asiakkaillesi parasta mahdollista palvelua kanavasta riippumatta. Resursin maksuratkaisuilla voit tarjota samat palvelut kaikille asiakkaillesi - olivatpa he ostoksilla myymälässäsi, verkkokaupassasi tai molemmissa. Asiakkaat olettavat ostotapahtuman olevan nopea, sujuva ja helppo. He haluavat siirtyä saumattomasti usean ostoskanavan välillä ja saada saman ostokokemuksen, kanavasta riippumatta. Resurs haluaa – yhdessä kanssasi – tarjota asiakkaillesi saumattoman ostokokemuksen, jota he odottavat.
Miksi valita Resursin maksuratkaisut myymälään?
- Voinko käyttää Resursin maksuratkaisuja myymälässäni?
Kyllä, tarjoamme maksuratkaisuja myös myymälöihin. Resursin kassaintegraation ja Merchant Portalin avulla pystymme ratkaisemaan useimmat maksuratkaisutarpeet.
- Mitä hyötyä on Resursin maksuratkaisuista on myymälälleni?
Digitaalisten palvelujen myötä vältät paperityön. Maksut hoituvat sujuvasti ja nopeasti kun asiakas voi valita laskun tai osamaksun helposti kassalla.
- Milloin rahat maksetaan yrityksen tilille?
Maksamme rahat seuraavana pankkipäivänä siitä, kun veloitus on tehty.
- Minkälaisia osamaksuvaihtoehtoja Resursilla on?
Resurs Checkout tarjoaa monia erilaisia osamaksuvaihtoehtoja, joista asiakas voi valita hänelle parhaiten sopivan.
- Koska osamaksuvaihtoehdon valinta tapahtuu?
Asiakas saa ensimmäisen laskunsa ostoa seuraavan kuun puolivälissä. Hän voi rauhassa miettiä minkä takaisinmaksuvaihtoehdon valitsee ennen kuun lopun eräpäivää.