Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Mitä teen, jos en ole saanut laskua?
Mitä teen, jos en ole saanut laskua?
Mikäli yhteistyökumppanillamme on ollut käytössä maksuaikakampanja, lähetämme laskut myöhemmin kampanjan mukaisesti.
Verkkokauppaostosta olet saanut laskun tilaus- / toimitusvahvistuksen yhteydessä tilauksella ilmoitettuun sähköpostiin. Jos valitsit maksutavaksi osamaksun, muodostuu lasku online bankiin.
Kirjaudu sisään online bankiin täältä.
Mikäli lasku ei ole saapunut, tai haluat muuttaa laskutustapaa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14