Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Voinko maksaa e-laskulla?
Voinko maksaa e-laskulla?
Resurs ja Ellos lainallesi voit ottaa e-laskun käyttöön omassa verkkopankissasi.
Kun saat ensimmäisen laskun, käytä lainasi viitenumeroa e-laskun aktivointiin verkkopankissasi. Laskusi ovat myös nähtävissä online bankissa. Kirjaudu sisään online bankiin täältä.
Huom! Tilirahoituksissa e-lasku ei valitettavasti ole mahdollinen.
Tilirahoituksissa viitenumero pysyy samana koko maksuajan, ellei maksuohjelmaan tehdä muutoksia. Voit siis halutessasi asettaa toistuvan maksun verkkopankissasi.
Mikäli haluat tilirahoitukselle sähköisen laskutuksen, voit aktivoida sen online bankista kohdasta Oma Resurs - Suostumukset - Sähköiset laskut.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14