Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- En löydä viimeisintä maksuani online bankista
En löydä viimeisintä maksuani online bankista
Maksujen kirjautumisessa menee 2-3 arkipäivää.
Mikäli maksustasi on mennyt yli 3 arkipäivää ja maksu ei näy online bankissa, niin syynä saattaa olla virheellinen viite maksussasi.
Tarkista ensin käyttämäsi maksutiedot. Jos olet maksanut virheellisellä viitteellä, voit lähettää meille tiedon viestillä täältä. Viestiin tulee liittää kuitti maksustasi.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14