Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
Oman Resurs Goldin PIN-koodisi voit tarkistaa online bankista tai Resursin sovelluksesta. Kirjautumiseen tarvitset verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Tarvittaessa voimme lähettää koodin myös kirjeitse. Mikäli syötät PIN-koodin virheellisesti kolme kertaa, kortti lukittuu. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli luottokorttisi on lukkiutunut.
Huomioithan, että liike- tai ketjukohtaisiin kortteihimme ei liity pin-koodia. Ota aina henkilölllisyystodistuksesi mukaan asioidessasi liikkeessä!
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14